Скрипторий: Monster - greater chimera (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - greater chimera (howl of the wild)
Greater Chimera
Creature 13
Description
A greater chimera can have any combination of three heads chosen from the options below, each granting additional abilities inherent in the original creature.
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 36
Unspecific Lore: DC 34
Specific Lore: DC 31
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 36
Unspecific Lore: DC 34
Specific Lore: DC 31
Source Howl of the Wild
Perception +23; darkvision, scent (imprecise) 30 feet
Skills Acrobatics +22, Athletics +27, Stealth +27
Str +8, Dex +4, Con +5, Int -2, Wis +3, Cha +1
AC 33; Fort +26, Ref +23, Will +20
HP 235
Multiple Reactions A greater chimera gains 2 extra reactions each round that it can use only to make Reactive Strikes. It must use a different head for each reaction, and it can't use more than one on the same triggering action. If it loses one of its heads, it also loses one of these extra reactions. Three-Headed Any ability that would sever a greater chimera's head (such as a critical hit with a vorpal weapon) severs one head at random. Losing a head doesn't kill a chimera (as long as it has at least one head left), but it does prevent it from making Strikes with the lost head or using any abilities granted by the head. Reactive Strike
Speed 25 feet, fly 40 feet
Melee agile), Damage 3d8+8 slashing claw +25 [+21/+17] ( Three-Headed Strike The greater chimera makes a Strike with each of its heads, each at a –2 penalty and targeting a different creature. These Strikes count as only one attack for the greater chimera's multiple attack penalty, and the penalty doesn't increase until after it has made all three attacks.
Perception +23; darkvision, scent (imprecise) 30 feet
Skills Acrobatics +22, Athletics +27, Stealth +27
Str +8, Dex +4, Con +5, Int -2, Wis +3, Cha +1
AC 33; Fort +26, Ref +23, Will +20
HP 235
Multiple Reactions A greater chimera gains 2 extra reactions each round that it can use only to make Reactive Strikes. It must use a different head for each reaction, and it can't use more than one on the same triggering action. If it loses one of its heads, it also loses one of these extra reactions. Three-Headed Any ability that would sever a greater chimera's head (such as a critical hit with a vorpal weapon) severs one head at random. Losing a head doesn't kill a chimera (as long as it has at least one head left), but it does prevent it from making Strikes with the lost head or using any abilities granted by the head. Reactive Strike
Speed 25 feet, fly 40 feet
Melee agile), Damage 3d8+8 slashing claw +25 [+21/+17] ( Three-Headed Strike The greater chimera makes a Strike with each of its heads, each at a –2 penalty and targeting a different creature. These Strikes count as only one attack for the greater chimera's multiple attack penalty, and the penalty doesn't increase until after it has made all three attacks.